miercuri, 11 septembrie 2013

IMAGINI


 Doamne ce bine ma simt cand pot sa ajut si nu cer nimic in schimb.Doar sanatate sa-mi dea Dzeu,familiei mele,poporului meu.Ei hai sa zicem si putina fericire...caci printre cerinte,obligatii si-aceasta e o menire


 Sufletul meu tinde sa fie un copil inocent,un copil care încă, nu ştie vorbi coerent.Dar ştie sa iubească pentru ca este curat, ştie sa respecte pentru ca este adorat.Nu cunoaste ura caci e mititel dar stie ca Dumnezeu are grija de el.Are demnitate si stie ce vrea...Vrea sa creasca mare voinic si intelept sa aleaga mereu in viata drumul cel drept.Acel copil in sufletul meu e pentru ca el are de toate respect si dragoste,iubire si credinta,orgoliu demnitate si nu in ultimul rând are bunatate





 Optimismul nu ma lasa, il primesc oricand in casa,langa o ceasca de cafea...de vrei impreuna o vom bea.



















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu